9 eenvoudige inhoudstypen om uw merkblogverkeer te stimuleren

[ad_1]

Duizenden inhoudsstukken worden elke dag op internet gepubliceerd. Elk stuk is gemaakt om klantmerken een krachtige en effectieve manier te bieden om hun klanten te bereiken, loyaliteit te winnen en onderweg verkopen te verwerven.

Contentmarketing betrekt en informeert nieuwe klanten, keert voor altijd dividend uit, ondersteunt verschillende niveaus van het koperstraject van consumenten en stimuleert winstgevende actie voor uw bedrijf.

Een van de uitdagingen waarmee bloggers worden geconfronteerd, is het daadwerkelijke proces voor het maken van inhoud. Je mag vragen:

  • “Welk type inhoud moet worden gemaakt?”
  • “Hoe krijg ik tijd om deze inhoud te maken?”
  • “Hoe kan ik inhoud maken waar mensen om geven?”

Probeer deze lijst om ideeën op te doen voor het maken van snelle maar effectieve inhoud:

1. Vraag het aan het publiek

Door de tafel om te draaien naar je doelgroep en relevante content te creëren, kun je beter resoneren met je klanten. Publiceer een update van sociale media op de sociale eigenschappen van je blog met een open opmerking zoals:

“Wat voor problemen heb je met? [X]?”

Maak vervolgens de vragen en beantwoord ze allemaal in een aparte blogpost.

U kunt ook een enquête houden onder uw huidige bloglezers en hen uitnodigen om feedback te geven en hen te vragen wat ze hierna zouden willen lezen. Deze mini-vragenlijsten zijn eenvoudig in te stellen conversatie formulier plug-in.

Overweeg om uw klanten een gratis geschenk, sjabloon of toegang tot een weggeefactie te geven na het invullen van uw formulier.

Kies een incentive die relevant is voor uw blog om ervoor te zorgen dat uw gebruikers hierin geïnteresseerd zijn en let op de feedback die binnenkomt… Zorg ervoor dat u uw belofte van incentives nakomt, anders kan de feedback volledig negatief uitpakken.

Op deze manier onderhoud je ook relaties met je lezers en genereer je unieke inhoud.

2. Infografieken

Visual content is the bee’s knees voor digitale platformen (smartphones, tablets en pc’s) en infographics zijn een schoolvoorbeeld van digitaal vriendelijke en koppelbare visuele inhoud.

Infographics sturen links aan die: sleutel tot organische zoekresultaten.

Je denkt misschien dat infographics moeilijk te maken zijn, maar met behulp van een aantal online tools zoals Visme, Venngage of zelfs het gebruik van Powerpoint is het creatieproces eenvoudig.

Maak een infographic

Met behulp van infographics vergroot u uw marketingmogelijkheden. Het is ook een geweldige manier om meer gerelateerde SERP’s in Google te domineren als je eenvoudige SEO-praktijken voor afbeeldingen. Infographics maken ook geweldige loodmagneten!

3. Gereedschapsvergelijkingen

Iedereen houdt van tools, maar het wordt te moeilijk om er een te kiezen omdat er zoveel softwareproducten zijn in zowat elke niche. Maak bloginhoud die twee producten binnen uw onderwerp of branche vergelijkt.Gereedschap vergelijkingen

Geef een gedetailleerde en objectieve kijk op de voor- en nadelen van het product of de dienst ten opzichte van een ander. Uw openhartige recensie kan ook subliminaal vertrouwen ontwikkelen bij uw publiek.

Dit soort artikelen zijn vrij eenvoudig te rangschikken. Vergeet niet om basis SEO-praktijken te gebruiken om uw artikel te rangschikken voor die merkgestuurde artikelen.

4. Statistische lijsten, ook wel “Statistieken” genoemd

Verzamel interessante statistieken over een onderwerp dat verband houdt met uw bedrijf en verwerk dit in een blogpost. Top 10, 20, 50 of zelfs 100 lijsten zijn geweldig – mensen vinden het prettig om informatie in één, speciaal gebied te krijgen.

Deze statistische lijsten zijn gemakkelijk te maken en vindingrijk voor uw lezers.

5. Lijsten

Net als bij de statistische lijst kun je met listicles de top influencers, bronnen uit de branche, blogposts die je als merk hebt gemaakt, rangschikken, ‘best of’ of ‘slechtste’ inhoud samenstellen… De lijst gaat maar door (bedoelde woordspeling).

U zult veel plezier beleven aan het schrijven van de inhoud, en tegelijkertijd zullen de hersenen van uw lezers het georganiseerde en gemakkelijk te begrijpen karakter van de inhoud waarderen. Ben je het er niet mee eens dat listicles effectief zijn?

6. (Groeps)interviews

Als je een writer’s block hebt om tientallen blogposts van 500 woorden voor je bedrijf te schrijven, denk dan buiten je eigen stuurhut. Vraag hooggeplaatste personen binnen uw bedrijf, invloedrijke mensen binnen uw branche of zelfs hooggeplaatste personen van complementaire merken om geïnterviewd te worden voor de blog van uw merk.

Jouw taak: het bedenken van een lijst met boeiende, unieke vragen, de geïnterviewde meenemen in het proces en het interview (of, in dit geval, groepsinterview) met een inleiding en conclusie.

Het proces om dit te doen kost minder tijd dan het zelf schrijven van een bericht, en het zal waarschijnlijk meer benen hebben. Verbeter uw interviewvaardigheden als u besluit er een persoonlijker profiel van te maken. Annie is een goed voorbeeld van persoonlijke interviews goed doen.

7. Voorspellingsberichten

Is het einde van het jaar in zicht en wil je content produceren die opvalt tussen de kerstrommel?

Dit idee is gemakkelijk te combineren met het bovenstaande: Crowdsource de meningen van meerdere opinieleiders binnen uw organisatie of branche om toekomstige trends binnen uw ruimte te voorspellen.

8. Twitter-chats

Host of neemt uw merk deel aan? Twitter-chats? Twitter-chats duren meestal maar een uur en de gepubliceerde inhoud wordt al snel weggespoeld door recentere updates.

Maak de inhoud groenblijvend door de Twitter-chat op de blog van uw merk te publiceren en te delen met behulp van de respectieve hashtag voor de chat.

9. Videotranscripties

Interview een influencer in een live video, transcribeer het interview en publiceer het op je blog. Je kunt nog verder gaan met dat idee en het interview van iemand anders transcriberen en dat formaat verbeteren met tussenkopjes en afhaalrestaurants.

Brian Harnish wel dat heel goed met Google’s Hangouts:Google HangoutsJij kan gebruik Google Workspace om die transcripties te maken.

Laatste gedachten

Te veel van iets is misschien niet goed voor je blog. Als u bijvoorbeeld interview na interview gaat publiceren, kunt u snel uw identiteit verliezen. Experimenteer dus met verschillende toffe formaten, maar behoud je eigen unieke stijl.

Als je echter merkt dat je van een bepaald formaat geniet en er geweldige resultaten van ziet, overweeg dan om een ​​apart project te maken om je te concentreren op wat echt werkt.

Als je besluit die route te gaan, is hier een tip voor jou: Gebruik Namify, een gratis tool om fantastische domeinen te vinden. Ik denk dat ik te veel domeinen heb vanwege deze kleine tool!

Namify-voorbeeld

Onthoud dat een succesvolle inhoudsstrategie het type inhoud zal bepalen dat u moet maken. Consistente, waardevolle informatie die is afgestemd op uw doelmarkt, zal gerichte consumenten in kopers veranderen.

Welke andere soorten inhoud gebruikt uw organisatie om verkeer te genereren?

Plaats een reactie