[ad_1]
Een ongelooflijk effectieve methode om ervoor te zorgen dat goede zoekresultaten beter presteren dan slechte, is door echt goede inhoud te produceren en te delen (leren om maak hier boeiende inhoud en ook hier). Goede inhoud stimuleert betrokkenheid en creëert meer redenen voor mensen om op uw site te komen.
Goede inhoud is eenvoudigweg alle inhoud die waardevol is voor de lezer. Als je iets waardevols te zeggen of te delen hebt, schrijf er dan over. Naast de basisprincipes van het hebben van een goed onderwerp en presentatie, zijn er nog een paar factoren die een rol spelen bij het creëren van een geweldig stuk inhoud. Hier zijn een paar verschillende soorten inhoudstypen die u kunt maken:
- Blog berichten
- Sociale berichten
- Bereik bloggers en journalisten die goed geproduceerde inhoud kunnen plaatsen op sites van derden met hoge autoriteit
- Externe artikelen, inclusief wetenschappelijke artikelen en lange rapporten
- Diavoorstellingen
- persberichten
- Wikipedia
Volgens het Content Marketing Institute hebben gebruikers van contentmarketing: omrekeningskoersen die zes keer hoger zijn dan die van niet-adopters. Inhoud is ook een sleutelfactor bij het verbeteren van uw “vertrouwensfactor” bij zoekmachines.
Niche, alleen actuele inhoud
Wij zijn van mening dat al onze klanten op maat gemaakte contentstrategieën verdienen die zijn afgestemd op hun specifieke behoeften en diensten. Een makelaar heeft inhoud nodig die een sympathiek imago benadrukt en tegelijkertijd potentiële huizenkopers en -verkopers naar hun website leidt. Een ontwikkelaar heeft inhoud nodig die zijn talenten laat zien en het gemakkelijk maakt voor potentiële klanten om te zien wat ze te bieden hebben.
Uw eigen strategie hangt af van wie uw publiek is, wat voor soort reactie u probeert aan te trekken en uw persoonlijke merkstatement. Bij Reputation X werken we samen met onze klanten om hun stem te ontdekken en deze om te zetten in inhoud die aan hun doelen voldoet.
Opmerking: voor meer informatie over de vijf belangrijkste inhoudstypen, Klik hier.
Inhoudsstrategieën
De inhoud op uw website moet het algemene doel van uw strategie dienen. Als het doel is om zoekresultaten te overstelpen met geweldige inhoud, wordt een op volume gebaseerde aanpak gebruikt. Als dit wordt gebruikt, mag u nooit spammen.
Als het doel is om uw merk op te bouwen en een reeds goede eerste pagina met zoekresultaten om te zetten in een uitstekende, verbinden we uw webeigenschappen met andere gezaghebbende websites in uw niche om inhoud te delen en backlinks te creëren. Dit is meestal de beste manier, omdat het op de lange termijn blijft hangen. Het is de kern van de Omgekeerde Wikipedia ORM-strategie van onderling gekoppelde, actueel relevante inhoud met een hoge autoriteit.
De rol van content in een ORM-campagne
Contentmarketing werkt als een enkel facet van de algemene ORM-strategie en wisselt samen met andere technieken zoals linkbuilding, outreach en het bijhouden van vermeldingen om u de gewenste resultaten te geven.
Goede inhoud helpt uw site door anderen een reden te geven om deze te delen en om deze te raadplegen voor inzichten die ze denken te kunnen vertrouwen. Het maakt je site ook makkelijker vindbaar. Hoe meer inhoud u deelt, hoe meer zoekwoorden u naar uw pagina linkt en hoe groter de kans dat u in de zoekresultaten terechtkomt.
Wat is “goede” inhoud?
Goede content is content die je zou willen consumeren. Als jij het niet wilt lezen of kijken, waarom zou iemand anders dat dan doen?
Er zijn verschillende soorten inhoud voor verschillende situaties. Het is belangrijk om de ‘anatomie’ van zoekresultaten te begrijpen en hoe u inhoud kunt ontwerpen en ontwikkelen om in verschillende situaties goed te scoren. Deze blogpost over de anatomie van zoekresultaten kan helpen.
We kennen allemaal slechte inhoud als we het zien. Misschien is het plichtmatig of mist het de bedoeling van de kop volledig. De grammatica kan slecht zijn en het schrijven schokkerig en onprofessioneel. Het kan ook betekenen dat de links slecht, irrelevant of gewoon te vaak zijn.
Slechte inhoud vermindert uw vertrouwensfactoren, zowel binnen de algoritmen van zoekmachines als onder de mensen die uw site bezoeken. Dus hoe weet je dat je goede content maakt?
Inhoud van hoge kwaliteit moet zijn:
- Origineel
- Goed geschreven
- Vrij van grammaticale fouten
- Niet overdreven promotioneel
- Niet te kort of te lang
- Goed getagd
Andere soorten inhoud
Artikelen zijn niet de enige manier om de persoonlijkheid van uw merk te delen. Afbeeldingen, video’s, infographics en sociale promoties zoals weggeefacties en kortingsbonnen vallen allemaal onder de inhoudparaplu. Wees creatief met je inhoud, en ontwikkel deze altijd met de bedoeling om aan de behoeften van de bezoekers van uw site te voldoen.
Veelgestelde vragen over inhoud voor reputatie
Wat zijn de belangrijkste aspecten van een artikel?
De twee belangrijkste aspecten van een artikel zijn de paginatitel en het fragment (de beschrijving van de zoekmachine). Deze twee delen moeten overtuigend zijn en uw zoekwoord bevatten om te ranken en daadwerkelijk klikken te krijgen.
Welke soorten inhoud moet ik maken?
Hier zijn een paar verschillende soorten inhoudstypen die u kunt maken: blogposts, sociale berichten, contact met bloggers en journalisten die goed geproduceerde inhoud kunnen plaatsen op sites van hoge autoriteit van derden, externe artikelen, waaronder wetenschappelijke artikelen en lange -formulieren voor rapporten, diavoorstellingen, persberichten en Wikipedia.
Hoe maak ik kwalitatieve content?
Inhoud van hoge kwaliteit moet origineel zijn, goed geschreven, vrij van grammaticale fouten, niet overdreven promotioneel, niet te kort of te lang en goed getagd.