Hoeveel kost online reputatiemanagement?

[ad_1]

Een overzicht van tarieven en diensten van vijf marktleiders

Hoogtepunten van het artikel

  • De kosten van online reputatiebeheer variëren op basis van verschillende variabelen en de grote hoeveelheid details binnen elke variabele.
  • Het beste bedrijf voor online reputatiebeheer voor u is degene die gespecialiseerd is in uw bedrijfsomvang, uw specifieke reputatiesituatie en uw reputatiedoelen.
  • Goedkoop reputatiemanagement kan tijdelijke resultaten opleveren, of helemaal geen resultaten, of slechtere resultaten.
  • Kwalitatief en legitiem reputatiebeheer vereist investeringen in inspanningen die veel middelen vereisen en die de kosten kunnen verhogen, maar betere resultaten opleveren, evenals reparatie, ontwikkeling en beheer.

Je reputatie kan gaan over: 63% van de waarde van uw bedrijf. Maar voordat u investeert, wilt u waarschijnlijk een idee krijgen van wat u moet budgetteren en welk niveau van reparatie, ontwikkeling en bescherming u realistisch gezien kunt verwachten.

De prijsklasse is op zijn zachtst gezegd breed. De reden is te wijten aan het aantal betrokken variabelen en het brede spectrum van elk.

Reputatiebeheerbedrijven variëren van moeder-en-popwinkels tot internationale bedrijven. Reputatieproblemen variëren van proactieve bescherming tot reparatie en herstel van ernstige schade. Doelen variëren van het behalen van vijf sterren op Google of Yelp tot het verbeteren van Wikipedia, het herstellen van negatief online sentiment of zelfs het vergroten van het marktaandeel in een competitieve industrie.

Diensten variëren ook sterk, afhankelijk van de kwaliteit van het bedrijf. Degenen met meer ervaring zullen meer substantiële, effectievere en duurzamere diensten aanbieden dan pop-upbedrijven. Om u een goed idee te geven van wat u kunt verwachten te betalen, hebben we de prijs- en service-informatie verzameld van verschillende populaire online reputatiemanagementbureaus.

Artikelsecties

  • Wat houdt online reputatiemanagement in?
  • Werken online reputatiemanagementdiensten?
  • Hoeveel kost online reputatiemanagement?
  • Uitsplitsing van de kosten van verschillende populaire bedrijven
  • Gecombineerde prijslijst
  • Veelgestelde vragen over online reputatiebeheer

Wat houdt online reputatiemanagement (ORM) in?

De diensten die in uw online reputatiemanagementplan zijn opgenomen, kunnen sterk verschillen van aanbieder tot aanbieder. De reden waarom goedkope ORM-providers zulke lage kosten kunnen bieden, is dat ze vaak “spam”-tactieken gebruiken die niet dezelfde kwaliteit of hetzelfde niveau van bronnen vereisen. Het is in principe geautomatiseerd.

Een minder ervaren bedrijf zou er bijvoorbeeld voor kunnen kiezen om Google te overspoelen met sociale media en profielen in een poging om negatieve zoekresultaten te onderdrukken en de voorpagina te domineren (dit werkte ongeveer tien jaar geleden).

Een meer ervaren, betrouwbaar bedrijf zal zich richten op meer legitieme tactieken, zoals het creëren van actieve inhoudsbronnen van hoge kwaliteit met onberispelijke SEO. Dit komt omdat Google te slim is geworden voor spamtechnieken.

Over het algemeen omvat een hoogwaardige ORM-service:

  • Concurrentieonderzoek
  • Zoekwoordonderzoek
  • Wikipedia-analyse en -strategie
  • SERP-analyse
  • Reputatiestrategie ontwikkeling
  • Contentplanning, ontwikkeling en promotie
  • Merkbewaking
  • Beoordelingsbeheer
  • SEO analyse en implementatie

ORM

Werken online reputatiemanagementdiensten?

Ja, wanneer u een geloofwaardige reputatie management bedrijf. Nogmaals, het hangt af van welk bedrijf je kiest. Een goedkope leverancier van online reputatiebeheer kan u tijdelijke resultaten opleveren, of helemaal geen resultaten. Aan de andere kant kan een bekwaam reputatiemanagementteam zelfs breng uw bedrijf terug van de rand van de afgrond. Reputatiemanagement werkt, zolang je maar begrijpt dat er middelen nodig zijn om succesvol uit te voeren.

Wat kost reputatiemanagement?

Er zijn veel factoren die de uiteindelijke kosten van uw online reputatiebeheerdienstenwaaronder (naast andere factoren):

  • het bedrijf dat u kiest
  • je uiteindelijke doelen
  • de huidige staat van uw reputatie
  • uw budget, de grootte van uw bedrijf
  • het aantal locaties waarvoor beoordelingsbeheer nodig is
  • andere factoren zoals taal, of dat er tegenstanders actief zijn

Er zijn ook verschillende prijs- en betrokkenheidsmodellen die bepalen waarvoor u betaalt. Ervan uitgaande dat u de toekomst van uw bedrijf niet op het spel zet bij een bedrijf dat bezuinigt en black hat-tactieken gebruikt die in strijd zijn met de richtlijnen van Google, kan een zeer ruwe schatting variëren van $ 300 per maand voor een klein bedrijf zonder bestaande reputatieproblemen tot goed meer dan $ 50.000 per maand voor op maat gemaakte oplossingen die alle aspecten van reputatie aanpakken voor een groot bedrijf of een bedrijf met een complex reputatieprobleem in verschillende landen.

Uitsplitsing van de kosten van verschillende populaire bedrijven

ReputationManagement.com

ReputationManagement.com richt zich op wereldwijde bedrijven en hun CEO’s en schat hun typische pakketprijsbereik tussen $ 30.000 en $ 80.000. Volgens hun website omvat een typisch contract met ReputationManagement.com SEO-services, contentservices, strategieontwikkeling en rapportage.

Laster Verdedigers

Dit reputatiemanagementbedrijf biedt persoonlijk reputatieherstel voor leidinggevenden en professionals en bedrijfsdiensten aan kleine bedrijven. Laster Defenders is een van de meer betaalbare opties die beschikbaar zijn met prijzen die tussen $ 500 en $ 3.000 per maand vallen, maar ze zijn misschien niet geschikt voor grotere bedrijven die meer toegewijde middelen nodig hebben.

Hartzer

Hartzer is geen reputatiemanagementbureau, maar een consultant die gespecialiseerd is in organische SEO. Hoewel hij stelt dat prijzen niet duidelijk kunnen worden gedefinieerd totdat een beoordeling is uitgevoerd, heeft Hartzer een prijsgrafiek verstrekt die begint met $ 500 per maand om zoekresultaten voor een klein of middelgroot bedrijf te wijzigen en eindigt met $ 19.000 voor het de-indexeren van een recensie. Het werkelijke bedrag dat in rekening wordt gebracht, is afhankelijk van de complexiteit van het probleem dat moet worden opgelost en de doelstellingen van het bedrijf.

OptimizeUp

Hoewel ze in de eerste plaats een digitale marketingservice zijn, biedt Optimize Up pakketten voor online reputatiebeheer, variërend van $ 1.000 tot $ 4.000 per maand, waaronder de ontwikkeling van een positieve online aanwezigheid, merkmarketing en het verwijderen van negatieve zoekresultaten. Digitale marketeers gebruiken veel van de vaardigheden die worden gebruikt bij reputatiebeheer, zoals SEO, branding, het maken en promoten van inhoud, enz.

Reputatie X

Reputation X verdeelt prijzen in categorieën om het voor potentiële klanten gemakkelijker te maken om het type budget in te schatten dat ze nodig hebben om hun doelen te bereiken. Elke dienst is sterk afhankelijk van de huidige staat van de betreffende reputatie en de uiteindelijke doelen van de klant.

Reputatiereparatie heeft drie niveaus die variëren van $ 3.000 tot $ 8.000. Reputatiebranding en inhoudverwijderingsservices variëren van $ 3.000 tot $ 15.000. Voor Wikipedia-pagina’s zijn de tarieven $ 2.000 voor monitoring, $ 3.000 voor bewerking en $ 5.000 voor creatie. De prijzen voor beoordelingsbeheer zijn afhankelijk van het aantal locaties dat u heeft. Minder dan 10 locaties kost $ 500 per maand per locatie, tien tot 100 locaties zijn $ 400 per maand per locatie en meer dan 100 locaties zijn $ 225 per maand per locatie. Planaanpassing is beschikbaar en wordt meestal gebruikt door grotere merken die veel middelen nodig hebben.

Reputatie-impact op het bedrijfsleven

Prijslijst voor reputatiebeheer

Om een ​​algemeen beeld te krijgen van de kosten van online reputatiemanagement, hebben we deze lijst samengesteld uit de individuele serviceprijzen die op bovenstaande websites staan ​​vermeld.

kosten van reputatiemanagement

ORM-budgettoewijzing

Inzichten in de budgetverdeling van andere bedrijven zijn beperkt. Op basis van ons eigen model en wat online beschikbaar is van sommige bedrijven, schatten we dat 30% van de reputatiekosten wordt toegewezen aan het opzetten van campagnes, 30% aan onderzoek en 40% aan strategieontwikkeling in de opstartfase.

In de eerste maand wordt 65% besteed aan contentplanning, ontwikkeling en promotie; 15% aan web- en schemaontwikkeling; en 20% aan promotie. In de volgende maanden wordt 5% besteed aan strategie, 40% aan inhoud, 25% aan ontwikkeling en 30% aan promotie.

Legitieme, duurzame resultaten vragen om passende investeringen. Voor resultaten van hoge kwaliteit vertegenwoordigt elk van deze categorieën inspanningen die veel middelen nodig hebben, wat natuurlijk de prijs verhoogt voor effectief reputatieherstel, -ontwikkeling en -beheer.

Reputatiebeheer kosten Veelgestelde vragen

Wat is het beste bedrijf voor online reputatiebeheer?

Het beste bedrijf voor online reputatiebeheer voor u is degene die gespecialiseerd is in uw bedrijfsomvang, uw specifieke reputatiesituatie en uw reputatiedoelen.

Een bedrijf dat uitblinkt in het opbouwen van een sterke reputatie voor kleine bedrijven, zal waarschijnlijk niet in staat zijn om reputatieherstel af te handelen voor een wereldwijd bedrijf, en een bedrijf dat uitblinkt in het afhandelen van reputatiebeheer voor grote bedrijven, zal waarschijnlijk te duur zijn voor moeders en vaders winkels. Zoek een dienst die is afgestemd op uw bedrijfsomvang en neem contact met hen op om erachter te komen wat zij kunnen doen om u te helpen de doelstellingen voor uw bedrijf te bereiken.

Hoe werken reputatiemanagementbedrijven?

Bedrijven voor online reputatiebeheer pakken de verschillende aspecten van uw digitale voetafdruk die uw reputatie aantasten. Deze omvatten uw website, sociale-mediaprofielen en zelf gepubliceerde inhoud, evenals de inhoud die anderen over uw bedrijf plaatsen, zoals recensies, berichten op sociale media en Wikipedia-artikelen. ORM-bedrijven bieden ontwikkeling voor degenen die weinig tot geen online aanwezigheid hebben, beheer voor degenen met een goede reputatie en reparatie voor degenen die reputatieschade hebben opgelopen.

Hoeveel kost BrandYourself?

BrandYourself is een doe-het-zelf-reputatiebeheertool die ook enkele aangepaste services biedt. Het is het meest effectief voor een persoon die op zoek is naar persoonlijke branding op basisniveau. De doe-het-zelftool kost $ 99 per jaar. De Headstart-service, waarmee u aan de slag kunt gaan met een merk- en actieplan, kost $ 800 vooraf en $ 20 per maand daarna. De conciërgeservice is een ‘witte handschoen’-service die ongeveer $ 400 per maand kost.

Plaats een reactie