[ad_1]
Healthgrades is zoiets als de Yelp van doktersrecensies. Het is een van de 20 meest voorkomende sites in de zoekresultaten van medische praktijken. Als zodanig kan de toekomst van uw praktijk afhangen van uw begrip van hoe Healthgrades.com beïnvloedt online artsen. Een eerlijke, waarheidsgetrouwe weerspiegeling van uw praktijk op Healthgrades is essentieel in de bedrade wereld van vandaag.
Healthgrades, een van de meest populaire en vertrouwde sites voor beoordeling en beoordeling van artsen, stimuleert de besluitvorming van patiënten en bepaalt wie er in uw kantoor komt – en wie wegblijft. Healthgrades is een van de eerste sites waar een arts op moet letten bij het werken aan online reputatie verbeteren.
Hier zijn vijf tips om de Healthgrades-beoordelingen van uw praktijk ten goede te veranderen.
1. Wees niet verlegen om een goede recensie te vragen
Er is geen regel tegen het vragen van patiënten om getuigenissen. Healthgrades biedt eigenlijk ansichtkaarten met feedback om uw patiënten na een bezoek te geven. Elke kaart heeft een praktijkspecifieke link die naar uw Healthgrades-feedbackportaal leidt. Hoewel het leveren van vriendelijke, attente zorg en het produceren van gunstige resultaten de meest duurzame manieren zijn om positieve feedback te krijgen, kunt u uw kansen verder vergroten door een handgeschreven notitie aan uw ansichtkaart toe te voegen of na elk bezoek een herinneringsmail te sturen.
Naast ansichtkaarten en verzoeken om getuigenissen op kantoor, kan een beoordelingsbeheersysteem artsen helpen positieve beoordelingen te vergroten en slechte beoordelingen te verminderen.
2. Gebruik interne patiëntenonderzoeken om zwakke plekken in de zorg te ontdekken
Een van de redenen waarom artsen negatieve recensies kunnen krijgen, op Healthgrades of ergens anders, is omdat patiënten zich gehoord kunnen voelen. Veel slechte recensies worden geplaatst in een moment van woede. Als je de zorgen van een patiënt kunt wegnemen voordat ze een slechte recensie achterlaten, heb je wat preventieve zorg voor je eigen online reputatie.
Patiënten willen dat hun arts bereikbaar is, dus houd uw deur open (in ieder geval tijdens kantooruren). Vraag om feedback van patiënten na elk bezoek of elke behandeling, met behulp van hun voorkeursmethode: telefoon, e-mail, postkaart. Bied incentives voor geretourneerde enquêtes, zoals weggeefacties of promoties. Gebruik deze informatie om flexibele, realtime aanpassingen te maken aan de zorgverlening, facturering en andere belangrijke aspecten van de patiëntervaring. En stuur één keer per jaar een uitgebreidere enquête naar alle huidige patiënten. Vraag naar wachttijden, aandacht van het personeel, kwaliteit van zorg, resultaten en al het andere dat het vermelden waard is.
3. Negatieve of vervalste beoordelingen betwisten
Zoals veel online beoordelingssites, heeft Healthgrades strikte protocollen voor kwaliteitscontrole en identiteitsverificatie. Maar valse beoordelingen soms door de kieren glippen. Als u een verdachte recensie ziet die uw beoordeling naar beneden haalt, neem dan contact op met Klantenservice van Healthgrades meteen.
Het bedrijf is goed in het reageren op klachten en heeft een solide staat van dienst in het verwijderen van valse informatie. Dat gezegd hebbende, de site zal een negatieve recensie niet verwijderen alleen omdat je er slecht uitziet – er moet duidelijk bewijs zijn van vervalsing.
4. Reageer (gepast!) op beoordelingen van patiënten
Met Healthgrades kunt u reageren op beoordelingen van patiënten. U dient in de meest algemene bewoordingen te reageren, uiteraard zonder vermelding van specifieke gevallen en namen. Healthgrades controleert deze reacties strikt en verwijdert snel alle reacties die de privacy van de patiënt schenden of ongepast materiaal bevatten. Volg altijd de gouden regel van het reageren op online reviews: Wees respectvol voor de boodschappers en pak de problemen aan die ze opwerpen. In een verhit heen-en-weer terechtkomen is voor niemand nuttig, en je hebt veel meer te verliezen dan een anonieme patiënt.
5. Werk aan de status “Erkende arts”
Healthgrades verleent de status “Erkende arts” aan professionals die aan bepaalde criteria voldoen:
● Actieve, goede licentie in de staat waar u oefent
● Bestuurscertificering in jouw specialiteit
● Geen eerdere intrekkingen of beperkingen van licenties
● Geen claims wegens wanpraktijken of disciplinaire citaten in de afgelopen vijf jaar
Als u aan deze criteria voldoet, neem dan contact op met Healthgrades en vraag om te worden opgenomen op de lijst van erkende artsen in uw land. Zo niet, dan is het nooit te laat om naar dit doel toe te werken.
De meeste technisch onderlegde medische professionals weten hoe Healthgrades online artsen beïnvloedt. Minder weten hoe ze Healthgrades-beoordelingen ten goede kunnen veranderen. Door de vijf bovenstaande stappen te volgen en vast te houden aan: best practices voor online reputatiebeheerkunt u zich onderscheiden van het steeds drukker wordende, competitieve medische veld en u concentreren op het zorgen voor degenen die er het meest toe doen: uw patiënten.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik de Healthgrades-beoordelingen van mijn praktijk verbeteren?
Wees niet verlegen om een goede recensie te vragen. Gebruik interne patiëntenonderzoeken om zwakke plekken in de zorg aan het licht te brengen. Negatieve of vervalste beoordelingen betwisten. Reageer (gepast!) op beoordelingen van patiënten. Werk aan de status van erkende arts.
Wat is Healthgrades?
Als een van de top 20 sites die het vaakst worden gezien in zoekresultaten van medische praktijken, is Healthgrades als de Yelp van doktersreviews. De toekomst van uw praktijk hangt af van uw begrip van hoe Healthgrades.com online artsen beïnvloedt. Een eerlijke, waarheidsgetrouwe weerspiegeling van uw praktijk op Healthgrades is essentieel in de bedrade wereld van vandaag.
Wat is de status van erkend arts op Healthgrades?
De status Erkend Arts is van toepassing op professionals die aan bepaalde criteria voldoen. Actieve, goede licentie in de staat waar je oefent. Bestuurscertificering in uw specialiteit. Geen eerdere intrekkingen of beperkingen van licenties. Geen claims wegens wanpraktijken of disciplinaire citaten in de afgelopen vijf jaar.